Hoe bestel ik iets online bij The Autosport Company?

U kunt zeer eenvoudig een bestellingen plaatsen via onze webshop.

Door middel van de verschillende categorieën komt u gemakkelijk uit bij het juiste product. U kunt ook gebruik maken van de zoekfunctie (in het midden bovenaan de pagina).

Heeft u het product gevonden wat u wilt kopen dan legt u deze in uw winkelmandje en gaat u vervolgens door naar bestellen. Door rechtsboven op het mandje te klikken kunt u de inhoud zien.

Vervolgens klikt u op afrekenen. Op deze pagina kunt u uw gegevens invoeren. Denk aan het adres, bezorgoptie. Rond af door te betalen. Dat kan met iDEAL, creditcard, PayPal of, indien aangeboden, achteraf.

Het bevestigen van een bestelling betekent dat u akkoord gaat met onze Algemene voorwaarden welke vermeld staan op de website.

Let op: speciaal bestelde producten die bij ons niet standaard uit voorraad leverbaar zijn kunnen niet retour worden gezonden.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

U kunt in onze webshop op verschillende manieren betalen. De makkelijkste en veiligste manier is online via uw eigen betaalomgeving, dit kan via iDeal maar ook via o.a. Bank overschrijving, Rembours, Creditcard, Paypal, Sofort, MrCash.

Voor Bank overschrijving heeft u de volgende gegevens nodig:
Bank: Rabobank
Plaats: Almkerk
Rekeningnummer: 3253.69.585
IBAN: NL59 RABO 0325369585
BIC / SWIFT: RABONL2U

Komt u er niet uit? Neem dan vrijblijvend contact met ons op, wij helpen u graag!

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 14:00 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden.

Wij houden u op de hoogte via e-mail en zenden u een Track&Trace code op zodra uw bestelling is verzonden.

Houd uw Track&Trace pagina in de gaten voor de meest actuele informatie.

Is mijn bestelling gelukt, want ik heb geen bevestiging gehad?

Het kan zijn dat de bevestigingsmail in uw email spambox terecht is gekomen. Staat uw bestelling in uw webshop account? Dan is het gelukt.

Als u meer dan 45 minuten geleden besteld hebt en u heeft geen bevestiging ontvangen per email en er staat ook niets in uw account, dan is er waarschijnlijk iets mis gegaan. Neem dan contact op met onze klantenservice zodat wij uw probleem kunnen oplossen.

Kan ik ook achteraf betalen?

In sommige gevallen kunt u achteraf betalen, deze optie kunt u dan vinden bij de betaalmogelijkheden als u uw bestelling gaat afronden.

Wilt u liever pas betalen als u de producten heeft ontvangen? Dan is het ook mogelijk om uw bestelling af te halen in onze winkel in Waalwijk, u kunt er dan voor kiezen in de winkel te betalen.

Kan ik contant betalen?

U kunt alleen in onze winkel in Waalwijk met contant geld betalen. Bij de service en afhaalpunten is dit helaas niet mogelijk.

Is online betalen veilig?

Het is veilig om bij The Autosport Company online te betalen. Zodra u begint met afrekenen komt u terecht in een beveiligde internetomgeving van onze betaalprovider. Zo krijgen anderen niet de kans om stiekem mee te kijken. Uw transactiegegevens worden versleuteld verstuurd via een SSL-verbinding. U herkent een veilige SSL-verbinding aan het groene slotje in uw browser.